Hogyan készül egy iPhone termékfotó?

A spottr.hu rakott ki ma egy interjút a Verge magazintól, ahol Peter Belangert az Apple termékfotósát faggatják. Van a cikkben egy érdekes videó arról, hogyan készül egy magazin címlap.

Bizonyára érdemes elolvasni az interjút is, nekem nem volt rá időm, de az alábbi videó magáért beszél. Ebből is jól látszik, hogy a tárgyfotózás nem egyszerű műfaj, és ha még oly’ precízen csinálják, mint Peter Belanger, akkor is jócskán bele kell nyúlni utómunkában, hogy tökéletesen nézzen ki.

 

Szerző: Korecz Márk

Reklámfotózásban és vállalati fotózásban foglalkoztatott alkalmazott fotográfus, a FotóSarok Blog, továbbá az egyetlen stúdióvilágítással foglalkozó, hazai blog alapító szerzője.

Oszd meg ezt a posztot
  • Anita

    En most azt gondolom, hogy van a targyfotozas meg ez. Retentoen tul van lihegve raadasul utana meg tobb orat babralja a kesz kepet. Minek vonultat fel egy billio dollaros technikat, ha utana meg satirozgatni meg javitgani kell a porszemeket a foton ?? Hogy uber profinak adja el magat ? Hogy a megrendelo lassa, nem a semmire fizet ?
    Az itt forumozok 80% a, szerintem egy kartonpapiron par lampaval elerte volna ezt az eredmenyt.
    Egy ideje ugy erzem, hogy a fotosok mar regen nem a “kozonsegnek” fotoznak hanem egymasnak mutogatjak a hiper szuper kutyuket. Aztan avege megis csak az, hogy turni kell a PS ben a kepet orakig, hogy legyen belole valami.
    Cirkusz az egesz :)

  • Csöpi

    Javaslom a Brandbank.com-ot a termékfotózással kapcsolatban. Olyan minőségi munkát végeznek, ami egyedülálló itthon.